Salata anghinare, naut, oua si ceapa

Iubesc salatele enorm... dificil sa nu-mi placa vreo combinatie.
Urmatoarea este o combinatie provocanta de gusturi. 
Optima pentru celiaci (intolerantii la gluten), perfecta in diete pentru ca desi nu e calorica, este foarte hranitoare. Un pranz complet in opinia mea, dar este super si ca garnitura la diferite fripturi de carne si de peste.  
Usor de facut is relativ ieftina. Pacat sa nu incerci. 


Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 5 - 10 min
Porţii: 2

Ingrediente
  1. 200 g anghinare deja preparată (conservă, borcan, etc.)
  2. 1 ceapă galbenă/roşie/albă sau 1 legătură de ceapă verde (4 buc) 
  3. 2 oua fierte tare
  4. 100 - 200 g naut din conserva/borcan. Poti adauga fasole sau linte in schimb
  5. 2 linguri ulei (de măsline, dacă este posibil extras la rece). Asta dacă anghinarele nu erau conservate în ulei (ca ale mele)
  6. 1/2 linguriţă piper colorat proaspăt măcinat (roz, negru, alb)
  7.  Indicat 1 ardei iute sau 1/2 linguriţă boia de ardei iute (ajută la digestie, arde grăsimile şi este afrodiziac)
  8. sare dupa gust (eu nu am pus pt ca anghinarele din borcan, preparate la gratar, erau sarate
Mod de preparare - Nu-i mare scofala tininand cont de faptul ca (aproape) totul e din conserva/borcan


  • Curăță, spală și taie ceapa peştişori, cuburi, etc.
  • Pune ouale la fiert, lasa-le sa se raceasca sau pune-le in apa rece pentru a grabi procesul. Cojeste-le (asta daca nu vrei sa mananci si coaja... are mult calciu si am a reteta cu miere pe undeva... parca) si taiele cum iti vine. Daca-s putin moi, rezultatul/textura e diferita, recomand 


  • Scurge nautul, spala-l si adauga-l, la fel si anghinarele

  • Macină piperul, pune ardeiul iute tăiat foarte mărunt (eu am pus uscaţi cam 4 peperoncini. Dar îmi place foarte picant). Amestecă şi e gata

Menţiuni

  • Absolut delicioasă!!! Daca pui ceapa verde este super de preparat pentru petreceri. Eventual poti elimina ceapaFoile de ceapă verde nu au un miros aşa de puternic ca ceapa uscată.
  • Daca esti vegan/vegetarian, elimina ouale. Te asigur ca este super. 
**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Vezi ca sunt doua meniuri sus pline cu fel de fel de retete, daca nu ai observat.
Cand cauti ceva pe blog, foloseste diacitrice (ă, â, î, ș, ț), daca nu gasesti incearca fara.
Nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.
Multumesc, om cu suflet! Pe data viitoare.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii